יום שלישי, 9 באפריל 2013

ציור דמויות על מקלות

הדמויות היפות הללו ראיתי לראשונה ב-pintrest  , התאהבתי בהם ממבט ראשון אחר כך כהרגלי חיפשתי עוד עבודות דומות .



לא התאפקתי והתחלתי להכין בובות על מקל משלי, חברה סיפרה לי כאשר הייתה קטנה לאחר ביקור אצל הרופא קיבלה מתנה מקלות רופא ואמה לימדה אותה כיצד להכין בובות ממקלות, ממש החזרתי אותה 30 שנה אחורה.

ציור דמויות על גבי מקל רופא, כזה שבאמצעותו בודקים את הגרון עדיף על מקל קרטיב מכיוון שמקל קרטיב צר יותר
עדיף תחילה לצייר בעיפרון פשוט ולמחוק כמובן במידת הצורך, לאחרונה אני נתקלת יותר ויותר בילידים שלא מוחקים הם תמיד רוצים חדש כשלא יוצא, במקרה שלנו העיפרון הפשוט ביותר נמחק נפלא על המקל.
הצביעה תעשה עם מכחול ממש ממש דק עם שפיץ ובעדינות, אפשר גם להשתמש בהדבקת בדים.

אז אלו הן היצירות שלי ורק התחלתי יש לי הרגשה שאני עוד אמשיך ויעדכן פוסט זה.




 











 

תגובה 1: